جهت استفاده از پنل اس ام اس نیاز به مدارک زیر می باشد.

  • کپی کارت ملی صاحب پنل.
  • قبض موبایل و یا تلفن ثابت صاحب پنل (و یا سند تلفن و یا موبایل)
  • درصورت نداشتن قبض /قبض فرد درجه یک خانواده نیز قابل قبول می باشد.
  • مجوز به صورت معمول تایید شده و زمان ارسال پیامک مجوز چک خواهد شد (در نظر داشته باشید تایید مجوز در قسمت ارسال مدارک به معنی پذیرفتن آن مجوز نمی باشد.)

شرکتی

برای تایید مدارک شرکتی دو روش وجود دارد

  • زمانی که نام و نام خانوادگی  به نام شخص است  و در قسمت شرکت نام شرکت اعلام شده است
  • کپی کارت ملی شخص / قبض شخص و یا شرکت / آگهی تاسیس شرکت.
  • نام شرکت در قسمت نام و نام خانوادگی
  • مدارک مربوطه: آگهی تاسیس شرکت به همراه  کد اقتصادی / شناسه ملی و معرفی نامه شخصی که میخواهند با پنل کار کنند در سربرگ شرکت / قبض تلفن شرکت.
  • خریدار باید به سن قانونی رسیده باشد.
  • در صورتی که مدارک کامل نباشد امکان داشتن خط در پنل وجود ندارد.
  • جهت تمدید پنل کاربری نیاز به پرداخت 40 درصد هزینه اصلی پنل می باشد.
  • مالیات ارزش افزوده به تعرفه ها اضافه می گردد.
  • در صورت فسخ پنل  کمتر از 1 ماه 20 % مبلغ کسر و مابقی بازگشت داده می شود. و در صورت تعداد ماههای بیشتر  بنا به صلاحدید شرکت هزینه مشخص می گردد.
  • به دلیل اینکه شارژ خریداری شده به پیامک تبدیل می شود امکان بازگشت شارژ وجود ندارد.
  • در صورتی که پنل کاهش یابد هزینه برخی از خطوط هدیه بنا به صلاحدید شرکت دریافت می گردد.

فیلترینگ

  •     زمانی که متنی ارسال می نمایید و علامت فیلتر نشان میدهد کمی صبر بفرمایید و مجدد ارسال کنید ، در صورت نشان دادن مجدد پیغام از طریق قسمت پشتیبانی پنل متن را اعلام بفرمایید و منتظر پاسخ همکاران باشید.
  • در صورتی که متن فیلتر نیاز به مجوز داشته باشد لطفا ابتدا مجوز را آپلود نموده و سپس اقدام به ارسال نمایید.

خدماتی شدن

  • در صورتی که مایل به تغییر خط خود از تبلیغاتی به خدماتی هستید میتوانید از قسمت پشتیبانی سامانه درخواست خود را مطرح نموده و شرایط حضورتان اعلام می گردد.
  • خطوط خدماتی نیاز به سفته دارند و در نظر داشته باشید بدون ارائه سفته این امر امکان پذیر نمی باشد ( درصورتی که ارگان دولتی باشد سفته نیازی نیست)
  • پس از ارسال مدارک بصورت کامل توسط پست ، خط در پروسه خدماتی شدن قرار می گیرد.

نحوه ارسال

  • ارسالهایی در خصوص ملک ، اعلام موارد خاص شرکتی  از شماره اختصاصی استفاده نمایید.
  • کلیه پیامک ها در خصوص پیراپزشکی ، دارویی ، آرایشی - بهداشتی ، ترک اعتیاد و... بدون مجوز رسمی از وزارت بهداشت و پیامکهای  حوزه پزشکی بدون مجوز از  سازمان نظام پزشکی کشور (تبلیغات پیامکی) ممنوع می باشد.
  • کلیه پیامک ها با محتوای  غیر اخلاقی ، توهین ، شوخی ، جوک ، اعلام برنده شدن یا ارائه جایزه ، سرکار گذاشتن از طریق پیامک  (حتی دوستان و آشنایان)، اخاذی ، ارسال  پیامک از طرف بانک یا اپراتور ها ( همراه اول و ایرانسل ) ، و ارسال هرگونه پیامک که به نحوی فرستنده در آن مشخص نباشد باعث مسدود شدن پنل خواهد شد
  • ارسال پیامک از طریق پنل جهت تبلیغات بوده و از ارسالهای شخصی خووداری نمایید.
  • ارسال هرگونه تشییع جنازه از خط اختصاصی صورت می گیرد.
  • اعلام قرعه کشی  و برنده  نیاز به نامه رسمی و پذیرفتن مسئولیت پیام را دارد.

مقررات  پنل مدیریتی

  • در صورت فسخ قرارداد  کمتر از 1 ماه 20 % مبلغ کسر و مابقی بازگشت داده می شود. و در صورت تعداد ماههای بیشتر  بنا به صلاحدید شرکت هزینه مشخص می گردد.
  • به دلیل اینکه شارژ خریداری شده به پیامک تبدیل می شود امکان بازگشت شارژ وجود ندارد.
  • هر کاربری که دارای پنل مدیریت می باشد موظف است مدارک کاربران خود را بصورت کامل آپلود نموده و پیامهای کاربران را مانیتورینگ نماید ( در صورت رعایت نکردن این مورد ، مدارک کاربر اصلی به ارتباطات سیار اعلام می گردد.)
  • در صورت داشتن تخلف تعهدنامه با امضا و اثر انگشت آپلود نموده و پس از بررسی پنل در صورت امکان پنل متخلف  فعال می گردد.( بصورت معمول پنل 7 روز کاری غیر فعال می باشد.)

ارسال از طریق BTS

در صورتی که درخواست ارسال BTS (ارسال از طریق دکل های ایرانسل) را دارید تاریخ فرم شما باید 72 ساعت اداری قبل از ارسال باشد و تعداد پیامک درخواستی کمتر از 50.000 عدد پذیرفته نمی گردد. (در نظر داشته باشید اپراتور هیج گزارشی و توضیحی مبنی بر ارسال شدن پیامهای شما ارائه نمیدهد و ساتیا پیامک مسئولیتی در ارسال شدن و یا نشدن ارسال ها نخواهد داشت.)