کاربردهای پیام کوتاه برای طول سفر(ویژه تعاونی ها،آژانس هاوتورهای مسافرتی)

هنگام ثبت نام یا صدور بلیط شماره تلفن همراه مسافر را بگیرید تا همسفر پیامکی او شوید

چند ساعت قبل از حرکت با ارسال پیام کوتاه به مسافر ، ساعت حرکت و محل حضور وی را یادآور شوید

چند دقیقه پس از حرکت برای مسافر پیامکی ارسال و برای او سفر خوشی آرزو کنید(10 ساعت دیگر در کنارحرم رضوی خواهید بود سفر خوشی داشته باشید)

اندکی پس از رسیدن مسافر به مقصد با پیامک به او خوش آمد بگویید

در طول برنامه های تور و متناسب با محل های مختلف برنامه ها را به اطلاع مسافر برسانید.(بازدید از چند مکان تاریخی، ساعت حرکت: 10 صبح ، محل اجتماع: لابی هتل)

پس از مراجعت مسافر به شهر خود، با ارسال پیام کوتاه از همراهی او در سفر سپاسگزاری کرده و میزان رضایت وی را جویا شوید.( مشتری گرامی، از همراهی شما سپاسگزاریم. اگر از خدماتی که دریافت نموده اید راضی هستید عدد 1 و اگر رضایت ندارید عدد2 را پیامک بزنید)

در بازه های زمانی مختلف تورهای جدید را به همراه تخفیفی که درنظر گرفته اید، با ارسال اس ام اس به اطلاع مشتریان قبلی برسانید. ( تور 21 روزه چین با تخفیف 10 درصدی برای مشتریان قبلی)

با ارسال پیام تبریک و تهنیت در مناسبت های مختلف به مشتریان قبلی نشان دهید با آنها حس مشترکی دارید.

ایجاد بخش نظرسنجی پیامکی در بخش های مختلف اعم از بخش بوفه آزاد، سرویس ها، نظافت، پاسخگویی به مشتری و...

ایجاد سامانه پیام کوتاه صندوق پیشنهادات و انتقادات برای بخش های کلیدی