مقالات و آموزش

آموزش فعال و غیرفعال کردن پیامک های تبلیغاتی همراه اول و ایرانسل

پیامک در سال‌های اخیر به عنوان یک ابزار تبلیغاتی مناسب مطرح گشته است و شرکت‌های مختلف شروع به ارسال پیامک‌های تبلیغاتیبه صورت انبوه کرده‌اند. اما متاسفانه این شرکت‌ها طریقۀ بکارگیری صحیح پیامک را به درستی فرا نگرفته‌اند و بدون دریافت اجازه از مخاطبان، با ارسال پیامک‌هایِ بیهودۀ متعدد برای آنها ایجاد مزاحمت می‌نمایند. لذا سامانۀ ملی‌پیامک وظیفۀ خود می‌داند که مخاطبان را از چگونگی صرف‌نظر از دریافت پیامک‌های تبلیغاتی آگاه نماید.

در زیر می‌توانید راهنمای لغو دریافت پیامک‌های تبلیغاتی برای دو اپراتور اصلی تلفن همراه کشور را مطالعه فرمائید.

ادامه مطلب: آموزش فعال و غیرفعال کردن پیامک های تبلیغاتی همراه اول و ایرانسل

کیفیت یا قیمت ؟ کدامیک را ترجیح می دهید؟

شما جزو کسانی هستید که برای خرید ، صرفا به قیمت نگاه می کنید؟ یا جزو دسته ای که کیفیت برایتان اهمیت بیشتری دارد ؟

در این مقاله سعی می کنیم که تفاوتهای کیفیت و قیمت در سامانه های ارسال و دریافت پیام کوتاه را از نگاهی دیگر مورد نقد و بررسی قرار دهیم.

شاید با گشت و گذاری در سایتهای مختلف که زمینه فعالیت آنها، ارائه خدمات ارسال اس ام اس می باشد، قیمتهای متفاوتی برای ارسال هر پیامک مشاهده کرده باشید. در نگاه اول این ذهنیت برای شما به وجود می آید که سایتهایی که قیمتهای بالاتری را قرار داده اند گران فروش و سایتهایی که قیمت پایین تری را تعیین نموده اند ارزان فروش هستند، چرا که به نظر پیامک ، پیامک است و تفاوتی در میان آنها وجود ندارد. با خود خواهید گفت که چرا باید هزینه بیشتری برای ارسال مثلا 1000 پیامک پرداخت نمایم، درصورتی که می توان با پرداخت هزینه کمتری همین میزان پیامک را از سایت دیگری ارسال نمود. نکاتی را که قصد داریم توجه شما را به آنها جلب نماییم را می توان به شرح زیر بیان نمود : اول اینکه آیا اصلا پیامکها ارسال می شود؟ دوم اینکه در صورت ارسال شدن، از چه اپراتوری و با چه سرعتی این ارسالها انجام می شود؟

ادامه مطلب: کیفیت یا قیمت ؟ کدامیک را ترجیح می دهید؟