ابتدا توضیحات پنل های کاربری را مطالعه فرمایید |
امکانات جدید
نمایندگان می توانند به دو طریق به ارائه نمایندگی بپردازند :
1- نمایندگی زیر مجموعه
در این روش نماینده میتواند یک کاربر ایجاد نموده و دسترسی بخش زیرکاربران را برای ایشان فعال نماید ، بدین ترتیب کاربر نماینده قادر خواهد بود مانند یک نماینده عمل نموده و پنل کاربری ایجاد نماید ، برایشان دامنه و لوگوی اختصاصی خریداری نموده ، خط اختصاصی خرید و فروش نماید و در صورت که پنل عددی باشد از پیامک نیز سود خواهد کرد ، ساخت این نوع نماینده رایگان می باشد .
2- پنل نمایندگی مشابه
نمایندگان میتوانند اقدام به ارائه پنل نمایندگی ( پنل کامل مشابه پنل خود ) اقدام فرمایند ، بدین ترتیب یک نماینده خود قادر خواهد بود تا نمایندگانی به صورت زیرمجموعه ایجاد نموده و نماینده و زیرکاربرانش را مدیریت نماید ، این امکان تنها برای نمایندگان عددی مقدور می باشد و 50% هزینه یک پنل نمایندگی نامحدود از نماینده اخذ می گردد ، بدین ترتیب شما میتوانید یک نماینده کاملا مشابه خود با تمامی امکانات ایجاد کرده ، این نماینده قادر خواهد بود کاربر ایجاد نموده و کاربران وی نیز قادر هستند زیر کاربر ایجاد کنند و شما از پیامک های کل این کاربران سود خواهید کرد .
نمایندگان از طریق امکان Redirect URL میتوانند به جای استفاده از صفحه لاگین پیشفرض نرم افزار سایت دلخواه خودرا قرار داده و کاربرانشان بدون مشاهده صفحه لاگین پیشفرض مستقیما از طریق سایت نماینده داخل پنل لاگین نمایند .
نمایندگان از طریق بخش قیمت گذاری شماره قادر خواهند بود برای شماره های مختلف و برای گروه های کاربری مختلف ( کاربران و نمایندگان ) قیمت های مختلف شماره را قیمت گذاری کنند ، کاربران و نمایندگان و حتی کاربران نماینده ی شما مستقیما شماره را سفارش داده و پس از ثبت شماره سود شما به صورت خودکار وارد پنل می گردد .
پنل همکار به شما این امکان را میدهد تا بخشی از کارهای مدیریتی خود را به کاربر دیگری واگذارد نمایید ، به عنوان مثال میتوانید یک همکار برای پاسخگویی به تیکت ها و همکار دیگری برای مسائل مالی ایجاد کرده و دسترسی های لازم را به ایشان بدهید ، این بخش مناسب نمایندگانی است که میخواهند چندین مدیر تعریف کرده که هر یک به بخشی از پنل مدیریت سامانه پیامک تبلیغاتی دسترسی داشته باشند.
تعرفه ارسال پیامک |
خطوط | تعرفه پیامک (ریال) |
5000 | 100 |
1000و3000 | 110 |
2000 | 121 |
خطوط ثابت (021) | 98 |
تعرفه ریالی | 110 |
تعرفه ریالی :
تعرفه ای می باشد که شارژ شما بر اساس تعرفه ریالی انجام می شود و هنگام ارسال پیامک در ضرایب موجود در سامانه ضرب شده و تعرفه ریالی هر پیش شماره مطابق با جدول فوق خواهد بود.
طبق افزایش 10 ریالی پیامک کشوری توسط مجلس شورای اسلامی تمامی پراتورهای ارائه دهنده خدمات پیامکی موظفند علاوه بر قیمت هر پیامک مبلغ 10 ریال از استفاده کنندگان خدمات مزبور دریافت نمایند
شرایط فروش به صورت اقساط
مشتریان محترم میتوانند پنل نمایندگی را به صورت اقساط تهیه فرمایند، 50% از مبلغ پنل در هنگام عقد قرار داد و مابقی مبلغ یک ماه بعد دریافت خواهد شد .نکات مهم :
- نماینده بابت فروش پنل های کاربری هیچ مبلغی به شرکت پرداخت نمی کند .
- تنها نمایندگان نامحدود مجاز به ارائه پنل های نمایندگی زیر مجموعه می باشد ، این امکان با شرایط خاصی اعطا میگردد که برای اطلاع از میتوانید با واحد فروش تماس حاصل نمایید
- نمایندگان قادر به ایجاد بسته های مختلف با سطوح دسترسی متفاوت می باشند .
- نمایندگان میتواند تعرفه های مختلف تعریف نموده و به صورت ثابت یا پلکانی این تعرفه ها را به کاربر اختصاص دهند .
- تمامی پنل ها دارای امکانات کامل بوده و در صورت به روز شدن نرم افزار پنل های نمایندگی نیز به روز می شوند.
- نمایندگان میتوانند با Domain اختصاصی (www.YourSite.com) یا SubDomain از سامانه استفاده کنند ، کافیست پس از تهیه سامانه DNS های دامنه خود را روی NS1.Payamak-Panel.com و NS2.Payamak-Panel.com و زیر دامنه را روی آیپی 87.107.121.51 تنظیم نمایید تا کاربران شما از دامین اختصاصی شما وارد سامانه شوند .
- دقت نمایید که درهنگام فعال سازی حساب یک دامنه به صورت رایگان بر روی سرور رجیستر میگردد و دامنه های اضافی شامل هزینه میگردد .
- هزینه و مسئولیت ثبت دامنه در کارگزاری های ثبت دامنه بر عهده خود نماینده می باشد .
- به صورت پیشفرض نمایندگان محترم نیازی به تهیه میزبانی وب ( Web Hosting ) ندارند، اما در صورتیکه بخواهند سایت جداگانه طراحی نمایند و فرم لاگین را داخل سایت طراحی شده قرار دهند می توانند از شرکت های مرتبط اقدام به تهیه فضای هاست نمایند.
- نمایندگان میتوانند لوگوی اختصاصی و اطلاعات کامل خود(اعم ازمتن کپی رایت، اطلاعات درباره ما ، تماس با ما و تعرفه ها و...) را در نرم افزار ثبت و ویرایش نمایند تا کاربران اطلاعات نماینده را در هنگام ورود به سامانه ملاحظه نمایند .
- نمایندگان مجاز به فروش پنل به صورت رایگان نمی باشند .
- نمایندگان مجوز ارائه پنل با عناوین مادام العمر یا دائمی را ندارند .
- نمایندگان موظفند پنلهای کاربری ایجاد شده خود را به گونه ای قیمت گذاری کنند که هزینه آن از حداقل قیمت تعیین شده در سایت ساتیاپیامک کمتر نباشد.
- نمایندگان موظف به مانیتور کردن و کنترل تمامی پیامک های ارسالی توسط کاربران خود هستند .
- همه نمایندگان دارای پشتیبانی و حمایت کامل از سمت شرکت می باشند
- به تعرفه پیامک های فوق الذکر مالیات ارزش افزوده اضافه خواهد شد .
- پنل های نمایندگی فقط به افراد دارای سن قانونی ( بالای 18 سال ) ارائه می گردد .
- در صورت عودت پنل و یا تعلیق قرارداد قبل از گذشت 1 ماه 20% از مبلغ کل قرارداد بابت هزینه راه اندازی کسر خواهد شد ، همچنین در صورت گذشت بیش از 1 ماه مبلغ قابل کسر بر حسب تعداد ماه گذشته محاسبه و کسر خواهد شد .
- کلیه خدمات و هزینه ها (اعم از هزینه پنل و خطوط اختصاصی ) به صورت سالیانه میباشد و در سال های آتی با تخفیفات ویژه قابل تمدید می باشد.
آبونمان سالیانه:
تمامی پنل ها یک ساله بوده و درسال بعد شامل 40% تخفیف جهت تمدید می باشد ، و در سال های بعدی هر سال 5% تخفیف بیشتر می گردد.- هزینه سالیانه جهت بهبود کیفیت خدمات و پشتیبانی ، به روز رسانی و اضافه شدن بخش های جدید و همچنین ارتقاء سرور دریاقت می گردد
- این سامانه بر خلاف بسیاری از سامانه های دیگر به صورت هفتگی به روز می شود ، همچنین هر ماه بخش های جدیدی به سامانه اضافه می گردد ، بخشی از هزینه سالیانه صرف به روز رسانی و تولید بخش های جدید می گردد .
- بخشی از این هزینه صرف ارتقاء سرور جهت ارائه خدمات بهتر خواهد شد چرا که با زیاد شدن کاربران و حجم پیامک های ارسالی سرور رفته رفته کند تر شده و نیاز به ارتقاء خواهد داشت .
- نمایندگانی که ارسال پیامک آنها در طول سال بیش از 10 میلیون پیامک باشد از پرداخت آبونمان معاف خواهند بود .
لطفا قبل از ثبت نام بخش شرایط و ضوابط را بادقت مطالعه نمایید |
نمایندگان محترم
نمایندگان میتوانند از پنل اس ام اس به صورت اختصاصی با نام تجاری و یک دامنه اختصاصی (بعنوان مثال: www.YourName.com) استفاده نموده و اقدام به فروش و بازاریابی نمایید ، در این شرایط هیچ نامی از شرکت مادر برده نشده و نماینده میتواند به راحتی با نام برند خود فعالیت نمایند .علاوه بر این نمایندگان قادر هستند کپی رایت و لوگوی اختصاصی خود را در صفحه ورود و صفحات داخلی پنل اس ام اس قرار دهند ، همچنین سامانه امکان قراردادن متون دلخواه در منوهای صفحه ورود ( درباره ما ، تماس با ما ، اطلاعات حساب ، قیمت خطوط اختصاصی ، تعرفه پیامک ، تعرفه پنل کاربری و ...) را در اختیار نمایندگان قرار میدهد تا ایشان با صلاحدید خود این اطلاعات را برای کاربران خود قراردهند .
سامانه پیامک تبلیغاتی امکان ایجاد پکیج ها و بسته مختلف را برای نمایندگان فراهم نموده تا نمایندگان بتوانند با فعال یا غیر فعال کردن بخش های مختلف و ایجاد سطوح دسترسی متعدد بسته هایی ایجاد کرده (مثلا بسته ساده ، حرفه ای و...) و اقدام به فروش پنل های کاربری نمایند .
نمایندگان میتوانند با توجه به تعرفه ارسال پیامک خود جدول تعرفه اختصاصی ایجاد کرده و از فروش پیامک کسب درآمد نمایند ، بدین ترتیب که با خرید پیامک از شرکت با قیمت مشخص میتوانند نسبت به قیمت گذاری با قیمت های بالاتر اقدام فرمایند .
نمایندگان میتوانند به تعداد مشخص شده کاربر ایجاد کرده ( بابت ایجاد کاربر هیچ هزینه ای دریافت نخواهد شد ) و کاربران را مدیریت کرده و دسترسی های لازم را به ایشان بدهند .
نمایندگان میتوانند درگاه الکترونیک اختصاصی در پنل اس ام اس راه اندازی نمایند ، بدین ترتیب کاربران توسط پرداخت الکترونیک وجه را به صورت آنلاین و مستقیم وارد حساب نماینده کرده و همان لحظه شارژ می شوند .
نمایندگان میتوانند بخش ثبت نام آنلاین اختصاصی را برای خود فعال نمایند تا کاربران به سادگی بتوانند ظرف چند دقیقه ثبت نام کرده و به صورت آنلاین وجه مربوطه را پرداخت نمایند .
نمایندگان قادرند بانک اطلاعاتی شماره ی خود را به صورت امن وارد پنل اس ام اس کرده و دسترسی استفاده از این بانک را به کاربران دلخواه خود بدهند ، بدین ترتیب هر نماینده میتواند بانک اطلاعاتی اختصاصی خودش را داشته باشد که فقط کاربران خودش به آن دسترسی دارند تا بتوانند علاوه بر بانک موبایل کل کشور و بانک محله ای موجود در سامانه از بانک های اختصاصی دیگر نیز جهت ارسال انبوه استفاده نمایند .
نمایندگان قادر خواهند بود از طریق بخش سفارش شماره به صورت آنلاین شماره اختصاصی خریداری کرده و از تخفیف ویژه نمایندگان بهره مند شوند ، بنابراین نماینده قادر خواهد بود خطوط را با قیمت بالاتری به کاربران خود ارائه نماید .
تعرفه پنل نمایندگی |
نوع نمایندگی | عددی |
حداکثر کاربر | نامحدود |
نماینده زیرمجموعه | نامحدود |
نمایندگی مشابه | نامحدود |
شماره اختصاصی رایگان | دارد |
خطوط عمومی رایگان | کلیه اپراتورها |
قیمت (ریال) | 5،700،000 |
ثبت نام و خرید آنلاین |
توضیحات پنل نمایندگی
به هر یک از نمایندگان یک شماره 1000 و یک شماره 3000 و همچنین یک شماره 5000 (14 رقمی سفارشی ) رایگان با قابلیت ارسال و دریافت ارائه خواهد شد.به هر یک از نمایندگان یک شماره عمومی 3000 رند ، یک شماره عمومی 2000 رند ، یک شماره عمومی 1000 رند 8 رقمی رند ، یک شماره عمومی 5000 و یک شماره ثابت عمومی رند جهت تخصیص به کاربران و استفاده به صورت امانی ارائه می گردد .
تفاوت شماره اختصاصی و عمومی : از شماره های عمومی فقط در بخش ارسال منطقه ای (ارسال به بانک اطلاعاتی موجود در سامانه پیامک تبلیغاتی) و ارسال انبوه (ارسال به بیش از 100 شماره ) میتوان استفاده نمود ، این شماره ها در بین تمامی کاربران مشترک بوده و قابلیت دریافت نیز ندارند ، همچنین این شماره ها به صورت امانی در اختیار نمایندگان و کاربرانشان قرار میگیرد.
نمایندگان محترم میتوانند علاوه بر شماره های رایگان فوق الذکر به تعداد دلخواه شماره اختصاصی خریداری کرده و به کاربران خود تخصیص دهند ، همچنین قیمت خطوط اختصاصی برای نمایندگان شامل 10 تا 20 درصد تخفیف می باشد .
تعرفه پیامک خطوط 1000 و 3000 یکسان بوده و تعرفه پیامک خطوط 2000 ، پیامک از خط ثابت و 5000 متفاوت می باشد ( تعرفه های اعلام شده تعرفه پیامک فارسی از خطوط 1000 و 3000 میباشد)
توجیه اقتصادی
این ایده برای اولین بار در کل کشور توسط این شرکت طراحی و عملی گردید ، در این طرح یک نماینده بر خلاف سایر نمایندگی ها قادر به ارائه نرم افزار با نام و برند شرکت خود میگردد و قادر است به صورت نامحدود سامانه ارسال و دریافت و مدیریت پیامک ایجاد و به فروش برساند ، نکته قابل توجه این است که ما بابت فروش نمایندگان هیچ هزینه ای دریافت نمی کنیم و این امر باعث جذابیت این ایده و استقبال باور نکردنی آن شد ، این بدین معنی است که نماینده فقط یکبار هزینه نرم افزار را پرداخت می کند و میتواند به تعداد نامحدود اکانت متفاوت ایجاد و به فروش برساند ، علاوه براین نمایندگان از ارسال پیامک های تمامی کاربران خود نیز سود حاصل نماید . در این طرح نماینده نیاز به هیچ هزینه جانبی ندارد ، از آنجایی که این نرم افزار بر روی یک سرور قرار میگیرد هزینه نگهداری ، به روز رسانی ، پشتیبانی و ... متمرکز شده و توسط شرکت اصلی ارائه دهنده این طرح تامین میگردد . نماینده نیاز به هیچ مهارت خاصی نداشته و تنها با آشنایی با کامپیوتر و اینترنت و دریافت آموزش های لازم از طریق واحد آموزش شرکت قادر خواهد بود به خوبی با نرم افزار کار نماید .مثال عملی : به عنوان مثال یک نماینده با هزینه 500 هزار تومان صاحب امتیاز یک سامانه نمایندگی ریبرندینگ شود ، این نماینده با فروش متوسط 10 اکانت در ماه درآمد ماهیانه در حدود 1 میلیون تومان خواهد داشت . علاوه براین اگر توسط کاربران ایشان روزانه 50000 پیامک ارسال شود و نماینده بر روی هر پیامک 2 تومان سود نماید روزانه 100 هزار تومان سود خواهد داشت که این عدد در ماه 3 میلیون تومان خواهد بود واضح است که با اضافه شدن کاربران تعداد پیامک های ارسال به شکل روز افزون زیاد شده و نماینده شامل تخفیفات ویژه نیز میگردد به شکلی که با ارسال 200,000 پیامک در روز نماینده بالغ بر 400 هزار تومان سود خواهد کرد که این عدد در ماه بیش از 12 میلیون تومان برآورد میگردد.
همچنین نمایندگان گرامی میتوانند از طریق فروش خطوط اختصاصی نیز سود ببرند ، به عنوان مثال اگر نماینده در روز به صورت متوسط 5 خط بفروشد و روی هر خط به صورت متوسط 10 هزار تومان سود کند روزانه سودی برابر 50 هزار تومان خواهد داشت ( معمولا خطوط 14 رقمی سودی به طور متوسط در حدود 5 هزار تومان و خطوط 8 رقمی بیش از 50 هزار تومان سود دارند ) .
نکته : قرارداد خطوط اختصاصی از سمت مخابرات به صورت سالیانه می باشد ، در صورت عدم دریافت هزینه خطوط اختصاصی از طرف اوپراتور هزینه از نمایندگان نیز بابت تمدید شماره دریافت نخواهد شد .