- توضیحات
-
منتشر شده در چهارشنبه, 22 بهمن 1393 17:34
-
بازدید: 4075
مروزه رضایت مشتری از خدماتی که دریافت نموده است کافی نیست، مشتری باید وفادار شود. وفاداری بدان معناست که مشتری بدون هیچ گونه تشویقی برای دریافت خدمات جدید برانگیخته و مشتاق باشد و زمانی حس وفاداری شکل می گیرد که رابطه مشتری و فروشنده دارای ارزش دو طرفه باشد بدان معنا که هر دو سود ببرند.
مشتری وفادار نقش تبلیغات زنده را بازی می کند، فروشنده را تمجید می کند و او را به دیگران پیشنهاد می دهد. اما ارائه خدمات مطلوب به تنهایی نمی تواند وفادار ماندن مشتری را تضمین کند زیرا قیمت رقابتی و تبلیغات همواره وی را تحت تأثیر قرار می دهند. برای وفادار سازی مشتری بایست در کنار ارائه خدمت احساسات و علایق وی نیز مورد توجه قرار بگیرد.
یکی از ساده ترین راهکارهای وفادارسازی مشتریان ارسال پیام کوتاه در طول دوره ارائه خدمت به وی و پس از آن است. در یک آژانس مسافرتی مشتریان وفادار هستند که با حضور خود یا تشویق دیگران تورها را پر می کنند.
تکنیک های پیامکی برای جذب توریست:
1- هنگام ثبت نام یا صدور بلیط شماره تلفن همراه مسافر را بگیرید تا همسفر پیامکی او شوید.
2- چند ساعت قبل از حرکت با ارسال پیامی به مسافر، ساعت حرکت و محل حضور وی را یادآور شوید.
3- چند دقیقه پس از حرکت برای مسافر پیامی ارسال کرده و برای او سفر خوشی آرزو کنید.
4- اندکی پس از رسیدن مسافر به مقصد با پیامک به او خوش آمد بگویید.
5- در طول برنامه های تور و متناسب با محل های مختلف برنامه ها را به اطلاع مسافر برسانید.
6- پس از مراجعت مسافر به شهر خود با ارسال پیامی از همراهی او در سفر سپاسگزاری کرده و میزان رضایت وی را جویا شوید.
7- در بازه های زمانی مختلف تورهای جدید را به همراه تخفیفی که در نظر گرفته اید، به اطلاع مشتریان قبلی برسانید.
8- با ارسال پیام تبریک و تهنیت در مناسبت های مختلف به مشتریان قبلی نشان دهید با آن ها حس مشترکی دارید.
- توضیحات
-
منتشر شده در چهارشنبه, 22 بهمن 1393 17:27
-
بازدید: 4052
بیمه گزاران محترم میتوانند بصورت زیر از امکانات پنل استفاده نمایند.
گروه بندي شماره تماس بيمه گذاران به صورت نامحدود
افزودن شماره تماس ها از طريق فايل اکسل
ارسال پيامک با نام گيرنده به صورت انبوه با استفاده از سرويس نظير به نظير
ارسال پيام تبريک تولد بصورت اتوماتيک
ارسال اتوماتيک پيام يادآوري واريز اقساط بيمه با استفاده از سرويس ارسال دوره اي
ارسال پيامک تکي يا گروهي بدون محدوديت در تعداد ارسال
انتخاب شماره تلفن دفتر بیمه به عنوان شماره ارسال کننده پيامک
برگزاري مسابقه پيامکي
برگزاري نظرسنجي پيامکي
برخی از کاربردهاي سامانه پيام کوتاه در دفاتر بیمه
بيمه گذار گرامي جناب آقاي *** ورود شما را به شرکت بيمه نوين خير مقدم مي گوييم.
تاريخ اتمام بيمه مشتريان خود را از طريق پيامک ارسال کنيد
بيمه گذار گرامي 3روز به اتمام بيمه نامه شخص ثالث شما باقي مانده ، لطفا جهت تمديد آن به دفتر بيمه معلم مراجعه نماييد
تسهيلات و طرح هاي ويژه خود را از طريق پيامک به مشتريانتان اطلاع دهيد
بيمه گذار گرامي، بيمه البرز نمايندگي ****** اقدام به اعطاي 15% تخفيف ويژه به تمامي بيمه گذاران بيمه شخص ثالث مي نمايد.
با ارسال پيامک خدمات جديد بيمه اي خود را به مشتريانتان اطلاع دهيد.
از روز شنبه خدمات جديد بيمه شخص ثالث به تمام موتور سيکلت داران کشور ارائه مي شود
پس از خروج بيمه گذار از دفتر بيمه با ارسال يک پيامک ،مراتب تشکر و قدراني خود را از بيمه گذار ابرازنماييد.
بيمه گذار گرامي جناب آقاي ****** از اينکه بيمه **** را براي دريافت خدمات بيمه اي خود انتخاب نموديد بسيار سپاسگذاريم.
با ارسال يک پيامک ايام و مناسبت هاي خاص را به مشتريانتان تبريک بگوييد
بيمه گذار گرامي فرارسيدن نوروز باستاني را به شما و خانواده محترمتان تبريک مي گوييم. بيمه نوين نمايندگي ****