کاربرد پیامک

پیام کوتاه برای اداره گاز

تعدادی از کاربردهای سامانه پیام کوتاه برای اداره گاز

  • ارسال پیام های هشداری و خبری به عموم (اطلاع رسانی قطع گاز، ارسال اخطاریه قطع گاز، ارسال و دریافت شماره کنتور از طریق سامانه،خبر رسانی به کلیه همکاران و ارسال نیرو و متخصصین جهت بازدید و رفع مشکلات قطعی گاز از طریق پیام کوتاه)
  • آموزش عمومی برای جلوگیری از بروز حوادث و گازگرفتگی از طریق ارسال اس ام اس
  • هماهنگی و همکاری با سایر ارگانها از طریق سامانه ارسال و دریافت پیام کوتاه 
  • بررسی و رسیدگی برکلیه امور ایمنی از طریق ارسال پیامک
  • اعلام برگزاری دوره های آموزشی به کارکنان و اعضاء با ارسال اس ام اس
  • اطلاع رسانی پیامکی در مواقع ضروری (جلسات فوق العاده ، شرایط غیر مترقبه و...)
  • تهیه و جمع آوری پیامکی آمار مربوط به مصدومین در رابطه با حوادث و سایر امور مشابه 
  • ارسال پیام کوتاه جهت هماهنگی و همکاری با واحدهای زیربط
  • سازماندهی و اعلام گروهها و واحدهای ذیربط از طریق ارسال پیام کوتاه
  • معرفی خدمات اداره گاز به عموم از طریق سامانه ارسال و دریافت پیام کوتاه سفیرک
  • اعلام جلسات کاری، بخشنامه ها و مصوبات به اعضاء و همکاران با ارسال اس ام اس
  • ارسال پیام تبریک و تسلیت به اعضاء و همکاران
  • برگزاری نظرسنجی پیامکی جهت پیشبرد اهداف اداره گاز
  • ایجاد سامانه دریافت شکایات ، انتقادات و پیشنهادات

فروشگاه ها و مراکز تجاری

در بازار امروز موفقیت در فروش بستگی به جلب اعتماد و کسب رضایت مشتری دارد.
مطالعات نشان می دهد هزینه جذب مشتری جدید 3 تا 30 برابر حفظ مشتریان قبلی است، بنابراین برای بالا بردن فروش بایست طوری رفتار کرد که با تثبیت لبخند رضایت بر چهره مشتری خریدهای بعدی وی نیز تضمین شود. در اغلب سمینارها و کارگاه های آموزشی و مقالات بر مشتری مداری تأکید می شود اما راهکار مشخص و مدونی برای اجرای آن ارائه نمی گردد.
پیام کوتاه تأثیرگذارترین ابزار برای بالا بردن میزان فروش از طریق حفظ مشتریان قبلی است.
تکنیک های مشتری مداری پیامکی برای فروش بیشتر:
1- هنگام صدور فاکتور برای مشتری شماره تلفن همراه وی را ثبت کنید تا فرآیند مشتری مداری آغاز شود.
2- چند دقیقه پس از خروج مشتری از فروشگاه با ارسال پیامی از او تشکر کنید. این کار باعث می شود احساس کند برای او ارزش قائل هستید.

3- عرضه لوازم جانبی کالایی که مشتری خریده است را با ارسال یک پیام به وی اطلاع دهید. مشتری با خواندن این پیام به این باور می رسد که همواره او را به یاد دارید.

4- لیست کالاهای جدیدی که عرضه می کنید به همراه تخفیفی که در نظر گرفته اید از طریق پیام کوتاه برای مشتری ارسال کنید. این کار مشتری را به خریدهای بعدی ترغیب می کند.

 5- با ارسال پیام تبریک و تهنیت در مناسبت های مختلف به مشتری نشان دهید با او احساس مشترکی دارید.

6- هنگامی که شعبه جدیدی افتتاح می کنید یا تسهیلاتی برای فروش کالاها در نظر می گیرید پیام حاوی تغییرات ایجاد شده برای مشتری ارسال کنید. با این روش به مشتری ثابت می کنید به فکر آسایش و راحتی او هستید.

آژانس های مسافرتی

مروزه رضایت مشتری از خدماتی که دریافت نموده است کافی نیست، مشتری باید وفادار شود. وفاداری بدان معناست که مشتری بدون هیچ گونه تشویقی برای دریافت خدمات جدید برانگیخته و مشتاق باشد و زمانی حس وفاداری شکل می گیرد که رابطه مشتری و فروشنده دارای ارزش دو طرفه باشد بدان معنا که هر دو سود ببرند.

مشتری وفادار نقش تبلیغات زنده را بازی می کند، فروشنده را تمجید می کند و او را به دیگران پیشنهاد می دهد. اما ارائه خدمات مطلوب به تنهایی نمی تواند وفادار ماندن مشتری را تضمین کند زیرا قیمت رقابتی و تبلیغات همواره وی را تحت تأثیر قرار می دهند. برای وفادار سازی مشتری بایست در کنار ارائه خدمت احساسات و علایق وی نیز مورد توجه قرار بگیرد.

یکی از ساده ترین راهکارهای وفادارسازی مشتریان ارسال پیام کوتاه در طول دوره ارائه خدمت به وی و پس از آن است. در یک آژانس مسافرتی مشتریان وفادار هستند که با حضور خود یا تشویق دیگران تورها را پر می کنند.

تکنیک های پیامکی برای جذب توریست:
1- هنگام ثبت نام یا صدور بلیط شماره تلفن همراه مسافر را بگیرید تا همسفر پیامکی او شوید.
2- چند ساعت قبل از حرکت با ارسال پیامی به مسافر، ساعت حرکت و محل حضور وی را یادآور شوید.
3- چند دقیقه پس از حرکت برای مسافر پیامی ارسال کرده و برای او سفر خوشی آرزو کنید.

4- اندکی پس از رسیدن مسافر به مقصد با پیامک به او خوش آمد بگویید.
5- در طول برنامه های تور و متناسب با محل های مختلف برنامه ها را به اطلاع مسافر برسانید.

6- پس از مراجعت مسافر به شهر خود با ارسال پیامی از همراهی او در سفر سپاسگزاری کرده و میزان رضایت وی را جویا شوید.

7- در بازه های زمانی مختلف تورهای جدید را به همراه تخفیفی که در نظر گرفته اید، به اطلاع مشتریان قبلی برسانید.

8- با ارسال پیام تبریک و تهنیت در مناسبت های مختلف به مشتریان قبلی نشان دهید با آن ها حس مشترکی دارید.

ویژه دفاتر بیمه

بیمه گزاران محترم میتوانند بصورت زیر از امکانات پنل استفاده نمایند.

گروه بندي شماره تماس  بيمه گذاران به صورت نامحدود

افزودن شماره تماس ها از طريق فايل اکسل

ارسال پيامک با نام گيرنده به صورت انبوه با استفاده از سرويس نظير به نظير

ارسال پيام تبريک تولد بصورت اتوماتيک

ارسال اتوماتيک پيام يادآوري واريز اقساط بيمه با استفاده از سرويس ارسال دوره اي

ارسال پيامک تکي يا گروهي بدون محدوديت در تعداد ارسال

انتخاب شماره تلفن  دفتر بیمه به عنوان شماره ارسال کننده پيامک

برگزاري مسابقه پيامکي

برگزاري نظرسنجي پيامکي

برخی از کاربردهاي سامانه پيام کوتاه در دفاتر بیمه

بيمه گذار گرامي جناب آقاي *** ورود شما را به شرکت بيمه نوين خير مقدم مي گوييم.

تاريخ اتمام بيمه مشتريان خود را از طريق پيامک ارسال کنيد

بيمه گذار گرامي 3روز به اتمام بيمه نامه شخص ثالث شما باقي مانده ، لطفا جهت تمديد آن به دفتر بيمه معلم مراجعه نماييد

تسهيلات و طرح هاي ويژه خود را از طريق پيامک به مشتريانتان اطلاع دهيد

بيمه گذار گرامي، بيمه البرز نمايندگي ****** اقدام به اعطاي 15% تخفيف ويژه به تمامي بيمه گذاران بيمه شخص ثالث مي نمايد.

با ارسال پيامک خدمات جديد بيمه اي خود را به مشتريانتان اطلاع دهيد.

از روز شنبه خدمات جديد بيمه شخص ثالث به تمام موتور سيکلت داران کشور ارائه مي شود

پس از خروج بيمه گذار از دفتر بيمه با ارسال يک پيامک ،مراتب تشکر و قدراني خود را از بيمه گذار ابرازنماييد.

بيمه گذار گرامي جناب آقاي ****** از اينکه بيمه **** را براي دريافت خدمات بيمه اي خود انتخاب نموديد بسيار سپاسگذاريم.

با ارسال يک پيامک ايام و مناسبت هاي خاص را به مشتريانتان تبريک بگوييد

بيمه گذار گرامي فرارسيدن نوروز باستاني را به شما و خانواده محترمتان تبريک مي گوييم. بيمه نوين نمايندگي ****